Prima pagină > Pietre > Manastirea Floresti-Tauti

Manastirea Floresti-Tauti

Am umblat mult prin tara aceasta, cu tot felul de treburi, si cateva lucruri mi-au sarit in ochi. Cei 4 B. In tara aceasta se construiesc mai ales: baruri,banci,biserici,benzinarii. As adauga aici si manastirile, desi, s-ar incadra foarte bine la „biserici”. De cativa ani am inceput sa opresc la manastirile care imi erau in drum si, incet, au inceput sa-mi placa si sa ma intereseze. Nu din punct de vedere religios ,ci al constructiei si a oamenilor ce in ele vietuiesc. De-a lungul timpului multe manastiri am vizitat si cu multi vietuitori din ele la vorba m-am intins si trebuie sa spun ca nu am senzatia unui timp pierdut cu aceasta pasiune. La 1 octombrie 2009 m-am ratacit la manastirea Floresti -Tauti. Zi de hram, zi de mare sarbatoare. Nu ma asteptam sa fie atata lume la o manastire relativ nou construita. Am facut cateva poze, sa fie, de amintire.

flor2

flor3

flor4

flor5

flor6for1

Categorii:Pietre
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

