Ca sa-mi mai treaca scarba care m-a cuprins vazand desfasurarea acestor,prezidentiale,alegeri, hai sa mai astern cateva poze. de la manastirea

MANASTIREA COZIA

 

Aflata pe malul Oltului chiar la ulita principala a vaii merita o oprire de cateva minute

Aceasta este aleea de intrare

O imagine a bisericii.

Imi aduc aminte de prima vizita. Era anul 1971. Vizita cu clasa. Calugarul care ne povestea istoricul bisericii s-a oprit un moment din poveste,s-a concentrat si a tras o basina rasunatoare,apoi a continut linistit.

Nu am putut face poze inauntru caci am nimerit in timpul slujbei, lume multa,  mi-a fost jena sa dau cu flashul in ochii oamenilor.

O imagine cu cladirea chiliilor.

Din pacate era un soare barbar si pozele nu sunt grozave. Dar am sa mai trec pe acolo!

Categorii:Pietre
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

