Prima pagină > Oameni > De ceea ce mi-era frica nu am scapat!

De ceea ce mi-era frica nu am scapat!

Mi-era ca teama ca multi vor vota Basescu si o sa ramana presedinte inca 5 ani. Colegele mele de munca au votat, in bloc, Basescu. Cu mandrie de-a dreptul patriotica! Degeaba le-am explicat cum sta treaba. Ele sunt convinse ca e nevoie de un om hotarat care sa starpeasca coruptia si sa bage hotii la puscarie. De fapt, ele doresc un alt Ceausescu. Ele nu inteleg nimic din democratie cu atat mai putin din politica. Cine trebuie sa conduca tara si cine sa faca legile, acest lucru este o necunoscuta totala pentru ele .

Deci, de ceea ce mi-a fost frica nu am scapat. Inca 5 ani de discutii inutile si circ. Prevad ca in programul presedintelui nu este loc pentru analiza crizei. Vad discutii legate de parlamentul unicameral. Adica noul Ceausescu vrea sa aiba si marea adunare nationala. De ce sa fie si mai putini de 300?, nici acest lucru nu mi l-a explicat nimeni. Dar nu conteaza, colegele mele oricum nu pricep nimic. Ele, doar, il cred pe el. Ii povestem unui prieten din strainataturi ca sunt prea batran ca sa ma dezradacinez si eu ca si el. Raman si eu pe aici sa vad daca peste cativa timp colegele ma vor mai putea privi in ochi.

Categorii:Oameni
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

