Craciunul acesta nu am primit colindatori. Au venit prieteni si colegi ai copiilor dar nu am primit colindatori straini. Acum 5 minute a batut la usa cineva si am deschis. Un tanar inalt, binisor imbracat, intre 16 si 18 ani m-a intrebat daca primesc colindatori.Nu ducea deloc cu un colindator profesionist.  Am crezut ca glumeste si i-am spus ca nu iar apoi l-am intrebat la care din copiii mei avenit. Nu ii cunoaste, a zis,  si m-a intrebat din nou daca il primesc cu colindul. L-am refuzat oarecum jenat si el a urcat scarile spre alte apartamente. Acum stau si ma gandesc daca baiatul acela are o situatie slaba si conta pe cativa lei adunati din colind?. Faptul ca era singur m-a derutat dar intrebarea nu-mi da pace. Nu sunt bogat dar cativa lei nu ma saracesc. Daca totusi in ziua de Craciun am refuzat sa ajut pe cineva care merita?

Categorii:eu!
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

