Prima pagină > Pietre > Manastirea PARVA REBRA

Manastirea PARVA REBRA

Cred ca acum fo 12 ani am fost pentru prima data la manastirea aceasta. Departe de ulita mare, in jud. Bistrita Nasaud, e o manastire la care s-a muncit din greu. S-a muncit din greu deoarece terenul nu e adecvat constructiilor. Ma intreb daca la ora aceasta biserica e pictata. Se punea problema sa nu mai picteze deoarece pamantul o va lua la vale cu biserica cu tot. Prima cladire a chiliilor s-a prabusit la o vreme. Bineinteles dupa ce constructia ei s-a incheiat. Am dormit cateva nopti la vremea aceea in ea. Am dormit e cam exagerat spus. Impreuna cu copilu am dormit pe un pat din scanduri pe care se asternuse o scoarta. Asa dormeau baietii acolo, asa am dormit si noi.In rest numai bine despre ea.



Categorii:Pietre
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

