Prima pagină > Pietre > Manastirea POIANA SOHODOL

Manastirea POIANA SOHODOL

Ceea ce mi se pare dragut ca nu mai stiu pe unde m-am ratacit si am ajuns la ea. Tin minte doar ca drumul era extrem de rau; un drum de tara rau. In baza mea de date nu o gasesc sub aceasta denumire. Numele acesta apare sub fotografiile mele. Asa s-o fi numind?

Ceea ce e mai important pentru mine e faptul ca era un santier voios cand am trecut pe acolo, 2007. Aveau, gata, doar altarul de vara. In rest am retinut ca slujeau in biserica satului, cea care se vede in poze. Prin curte putiu asa ca nu am putut vorbi cu nimeni. Poate cu alta ocazie.


Categorii:Pietre
  1. manuela
    Noiembrie 18, 2013 la 7:30 pm

    e foarte frumos acolo la manastirea sohodol parca esti pe alta lume e liniste,invaluita cu darul lui dumnezeu pentu noi care ajungem acolo.
    o sa revin

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

