Prima pagină > eu! > VIS

VIS

Saptamana trecuta l-am visat pe prietenul meu Relu. Era mort, intins pe catafalc, dar nu in cosciug.M-am apropiat si m-am uitat atent la ochii lui, sa vad daca nu misca, sa ma conving ca e mort. Statea teapan dar mana dreapta ii era ridicata de la cot si palma aproape deschisa. Imi dadeam seama ca a murit facand un semn de adio, cu mana, prietenilor. Coroana mea avea scheletul din conductor gros de aluminiu izolat cu plastic negru. Coroanele celorlalti erau din lemn, clasice. Am depus coroana , care se facuse mica mica si a trebuit sa rasucesc ceva suport rosu din spatele ei pentru a o aseza in echilibru. Apoi a fost asezat in sicriu. Abia acum parintii i-au asezat amandoua mainile pe piept. Altceva nu mai tin minte.

Ceea ce mi se pare interesant este faptul ca zilele acelea nu m-am gandit deloc la el. Singurul fapt remarcabil este ca, acolo la deal, ne-am intalnit ultima oara si ne-am facut poze impreuna.Eu stiam ca se duce si voiam o amintire cu el dar nu stiam ca si el stia. Oare la ce se gandea in momentele acelea?

Categorii:eu!
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

