Prima pagină > eu! > UN PIC DE POLITICA

UN PIC DE POLITICA

Pai eu gandesc asa: daca ai intrat in parlament ca membru al unui partid, pai esti membrul lor deoarece cetateanul ti-a dat, tie si partidului tau, votul. Eu am dorit sa votez un anume parlamentar dar era in alta circumscriptie ( cacat de lege ) deci am dat votul meu partidului respectivului. Cine a beneficiat de votul meu habar nu am, dar am dat votul unui anumit partid. Acu, daca dobitocul constata, dupa nu stiu cati ani, ca nu mai are nimic comul cu partidul, treaba lui. Sa se faca independent pe durata legislaturii si sa fie sanatos. Dar sa nu pretinda sa ma reprezinte. Poate sustine pe cine doreste, deacuma  dar, atat! Politica este facuta de partide. Deci un independent nu are ce cauta cu pretentii mari. Sa-si faca micul job, ca atata este treaba lui, si gata. Tura viitoare sa fie participant independent, dar nici atunci nu trebuie sa i se dea mare importanta. Tara nu poate fi condusa de 300 de independenti. Ar fi Turnul Babel acolo. Trebuie sa existe o linie, o viziune pe care si-o asuma un numar mai mare de oameni. Astfel se poate gresi mai putin si, evident, linia are o legitimitate.

De aici mi se pare jenanta pozitia unui parlamentar care si-a parasit partidul. Sunt de acord sa fie inlocuiti.

Categorii:eu!
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

