Prima pagină > de-ale gurii > Cu treaba

Cu treaba

Am dat in acest sfarsit de saptamana o tura la deal. Cu treaba multa. Am facut silvoitza din prune, am haituit ciuperci prin padure, am facut paine de casa, si evident cele traditionale preparate; mamaliga la cuptor, friptura de curcan, ceva pe baza de conopida. Cea mai interesanta a fost painea cu alune, painea de alac iar cel mai greu de facut a fost silvoitza care a fiert incontinuu 25 de ore. Cateva poze:

Ceata si ploaie cat incape.

Pregatiri de silvoitza.


Ceaunul in care are loc ceremonia. 26 de ore!

Produsul final, silvoitza.

Cateva gratare, asa, de pofta.

Painile.

Mamaliga.

Treaba aceea cu conopida pregatita pentru cuptor.

Ramaria botrydis pregatita pentru  fi murata. Ati gustat asa ceva?

Cateva palaria sarpelui. Pregatite pentru „pane”.

Poza mai veche cu palarii prajite.


Din gradina am scos ardeiasii iuti. Arata bine, nu?


Categorii:de-ale gurii
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

