Prima pagină > eu! > Basescu si America

Basescu si America

Puteam sa scriu si eu cateva rautati la adresa actualului nostru presedinte, inca de ieri, caci nu-l simpatizez. Dar am zis sa astept sa vad , totusi, ce a facut peste ocean. Citesc in ziarul EVZ, ziarul lor, dar nu ma lamureste cu nimic. Aflu doar ca nu era in calendar o intalnire dar a avut loc. Si altceva nu scrie, doar ridica in slavi marea realizare a semnarii unui tratat oarecare. Tratat pe care oricum semnatura lui nu apare. Despre vize ne-a lamurit Hillary. Atunci, totusi, de ce s-a dus pana acolo?

Pentru un pic de amuzament cititi va rog comentariile pe marginea articolului din evz. Merita 15 min. de relaxare!Eu cred ca meritam! 🙂

http://www.evz.ro/detalii/stiri/americanii-ne-au-luat-oficial-sub-scutul-antiracheta-945507.html

Categorii:eu!
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

