Prima pagină > eu! > Timosenco

Timosenco

Sunt satul de politica, greata m-a cuprins si de aceea nu am mai scris nimic. Acum aflu din presa ca doamna Timosenko  a fost eliberata si prima deplasare a fost facuta pe Maidan si a anuntat ca va candida la prezidentiale. Tare imi seamana treaba aceasta cu aparitia lui Iliescu ca mare salvator al tarii imediat dupa revolutia noastra. Va fi rau si pentru Ucraina. Asta e treaba! Dar nu am vazut inca mutarea lui Putin care la incarcerarea lui Timosenca declara ca 7 este o cifra buna.

Categorii:eu!
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

