Prima pagină > Uncategorized > viata care mi-a ramas!

viata care mi-a ramas!

Mi-a scris, deunazi, o cunostinta virtuala. Era cam suparat in ziua aceia dar totusi a asternut cateva framantari ale lui, as zice. Pai, spunea dansul ca nu prea pricepe el mult din viata aceasta, in mod particular din viata lui. A alergat si el in ultimii 25 de ani fara sa finalizeze mare lucru si fara sa inteleaga de ce alearga. Concret.

Pai , eu as zice ca si eu am patit la fel si as zice ca foarte multi dintre noi au fost pacaliti la fel. Dupa marea noastra revolutie ni s-a turnat rapid, era si loc frate, ideia de libertate si subtil visul american. Adica trage frate ca boul sa faci bani, bani, bani. Si bani facand vei avea de toate. De toate, de lucruri materiale era vorba dar asta nu ti-a mai spus nimeni.

Si iata cum am pierdut si eu mult din cei 25 de ani. Mi-am dat seama pe parcurs ca viata este cam scurta si culmea, e unica. Adica irepetabila si acest lucru impune trairea ei cat mai profund. Sa ma esplic. Dupa cum graiau acum o sama de ani niste stramosi si de ai nostri: ” Fugit irreparabile tempus „si ” Carpe diem ”

Am ajuns la concluzia ca e pacat sa mori. Cum dracu sa mori ? Sa nu mai pot asculta un Deep Purple, sa nu mai pot asculta Corcertul nr. 1 pt. pian si orchestra de Ceaikovski, sa nu mai pot admira un Van Gogh, sa mai pot sorbi un coniac bun, sa nu mai pot sta o cafea si o discutie cu un prieten apropiat, sa nu mai pun de-o munca patriotica cu prietenii, sa nu mai pot cutreiera padurile in haituirea ciupercilor pentru gatit ?

„memento mori ” zicea unul de al nostru ( care stiu in ce echipa joaca ) si mai zice o vorba inteleapta cu care le dau in cap celor care ma freaca la cap cu credinta lor : mai, le zic, l-ati citit pe Eminescu? stiti ce zice el intr-o poezie? Zice ca sa stati linistiti caci : „morti sunt cei muriti”

Si in timp ce scriu vorbele acestea pline de intelepciune si de har ascult acest album: https://www.youtube.com/watch?v=U98kiJOgWNI

Si concluzia mea este, ma bucur acum de cat mai multe lucruri. Si ma bucur in limitele rezonabile ale veniturilor mele si nu doresc sa castig la loto. Ma bucur alaturi de familie si de prieteni. Seri impreuna cu prietenii la discutii, iesiri pe dealuri, we-uri la munte sau la deal, iesiri la teatru, concerte ( ma invita si platesc copiii 🙂 ), sedinte de haituit si pregatit melci pentru consum. Timpul trebuie petrecu si umplut cat mai divers. Munca munca dar trebuie si relaxarea Chiar si aici ma prezint cu prietenii: https://www.facebook.com/events/461823117304474

si iaca si cateva poze din lumea mea:

adica sa nu mai pot urca eu pe dealurile cu branduse?

P1220092

P1220104adica sa nu mai pot culege cateva ciuperci?

P1220147

P1220389

sa nu mai adun de pe dealuri asa minunatii?

P1220220

sa nu mai pot iesi la o munca in natura?

P1220633

P1220664

P1230161

sa nu mai pot umbla de nebun prin padurile patriei?

P1220897

sa nu mai pot iesi intr-o duminica insorita cu cateii?

P1220946

sa nu mai iei masa cu prietenii care iti vin in ajutor?

P1220680

P1230005

sa nu mai pot lua masa cu familia?

P1220131

sa nu mai pot pune de o tzuica la deal?

P1220214

pai sa nu mai ies la o plimbare pe sosele patriei?

P1230040

Dar atunci de ce mai muncesc, de ce ma prezint in fiecare dimineata la jobul meu? ca sa mor fara datorii la stat si asociatie?

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

