Prima pagină > eu! > salutul romanesc

salutul romanesc

Da, am vazut si eu imaginile cu pricina. Nu m-am simtit prea confortabil mai ales ca era evident un moment repetat; ca sa dea bine emisiunii. Am citit articolul domnului Halpert; http://www.adevarul.ro/adrian_halpert_-_editorial/Rrromanii_7_247845215.html  si nu sunt deloc de acord cu el. Ani la rand nu am reactionat la multe rahaturi pe care altii ni le-au facut. Ca asa suntem noi; si asta trece!.

A trecut vremea aceea, trebuie sa reactionam si noi la orice jignire. In cazul de fata trebuie sa amintim in continuare lumii ca e vorba despre tigani si nu despre romani. Pana inteleg si ei deosebirea. Ca domnul Halpert nu intelege problema cum o inteleg eu este evident. Numele dansului e Halpert!

Categorii:eu!
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu